آشنایی با اسکیت برد های آنلاین اسکیت

Skateboard GB از راه‌اندازی اولین «راهنمای طراحی و توسعه برای اسکیت‌برد» در بریتانیا با همکاری Sport England خوشحال است. هدف سند راهنمایی حمایت از ایجاد پارک‌های اسکیت و تأسیسات اسکیت‌برد، از طریق مشاوره در مورد طراحی، ساخت و ساز است.

این راهنما اطلاعاتی در مورد محیط اسکیت‌برد، مروری بر پارک‌های اسکیت و فضاهای قابل اسکیت، نمونه‌هایی از پارک‌های اسکیت و مکان‌هایی برای اسکیت‌برد، تهیه و اطلاعات پشتیبانی در مورد همه جنبه‌های برنامه‌ریزی برای ارائه فضاهای اسکیت‌برد در بریتانیا ارائه می‌دهد.

یک سند برنامه‌ریزی عالی برای شوراها، مقامات محلی، گروه‌های اجتماعی، خیریه‌ها و افرادی که قصد دارند یک پارک اسکیت یا تأسیسات اسکیت‌بردی بسازند.

(1) مزایای اسکیت بورد چیست؟ در آنلاین اسکیت آنها آشنا شوید.

اسکیت بورد از دهه 1960 در بریتانیا وجود داشته است و امروزه به طور گسترده توسط 750000 نفر در هر روستا، شهر و شهر در سراسر کشور انجام می شود. شرکت اسکیت بورد توسط بسیاری از آنها که در غیر این صورت ممکن است در فعالیت های ورزشی شرکت نکنند همچنان به رشد خود ادامه می دهد. دلایل متعددی برای این امر وجود دارد، از جمله؛ مقرون به صرفه بودن، دسترسی، فرهنگ و تنوع آن.

با توجه به اینکه المپیک توکیو قرار است برای اولین بار اسکیت بورد را به نمایش بگذارد، اسکیت بورد احتمالاً در تعداد و تنوع سوارکاران محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

این فرصت جدیدی را برای آزادسازی پتانسیل های دست نخورده این فعالیت در جوامع ما، پارک های اسکیت، در کنار سواری در فضاهای عمومی و خیابان ها فراهم می کند، که مزایای زیادی برای سلامت جسمی و روانی ایجاد می کند، اغلب در میان افرادی که در غیر این صورت ممکن است فعال نباشند.

این مزایا از معرفی کودکان خردسال به ورزش به عنوان یک فعالیت بازیگوش گرفته تا درگیر کردن نوجوانانی که در غیر این صورت ممکن است جذب ورزش های گروهی نشوند تا حفظ فعالیت مداوم در طول زندگی افراد را شامل می شود.

(2) اسکیت بورد و اسکیت پارک

اکثر پارک های اسکیت بریتانیا در فضای باز قرار دارند و از مواد مختلفی از جمله بتن، فلز، کامپوزیت و الوار ساخته شده اند. اسکیت‌پارک‌های سرپوشیده معمولاً از چوب ساخته می‌شوند.

به طور کلی آنلاین اسکیت توصیه می کند که پارک های اسکیت در فضای باز باید از بتون ساخته شوند زیرا این ماده دارای سطح سواری بهتر و ایمن تر، دوام قابل توجه با حداقل تعمیر و نگهداری، آلودگی صوتی کمتر و قابلیت سفارشی سازی طراحی است.

پارک‌های اسکیت معمولاً یک یا چند مورد از سه نوع اصلی زمین سواری را شامل می‌شوند: خیابان، انتقال و جریان.همانطور که از نام آنها پیداست، اسکیت‌پارک‌ها اغلب بر روی نیازهای اسکیت‌برد سواران متمرکز هستند.

در واقع، بسیاری از اسکیت‌پارک‌ها توسط دستگاه‌های مختلف چرخدار استفاده می‌شوند، از جمله: اسکیت‌برد، BMX، دوچرخه‌های دیگر، WCMX (ویلچرهای سازگار)، اسکوترها و اسکیت‌های رولر (سنتی و خطی). پارک‌های اسکیت فقط امکانات ورزشی نیستند، بلکه فضاهای اجتماعی قابل توجهی هستند، و بنابراین اغلب دارای کیفیت بالایی از طراحی منظره برای محیط و محیط اطراف خود هستند، که در آن جامعه می‌تواند وجود داشته باشد و توسعه یابد. با وودی مارکت همراه باشید.

(3) اسکیت پارک ها: اندازه ها و نمونه ها

پارک‌های اسکیت دارای طیف وسیعی از اندازه‌ها، طرح‌ها و شیوع هستند. در واقع، مانند زمین‌های گلف، هیچ دو اسکیت‌پارک دقیقاً شبیه هم نیستند و هر کدام ترکیبی تقریباً منحصربفرد از چالش‌ها و فرصت‌ها را برای سوارکاران خود ارائه می‌دهند. اندازه پارک های اسکیت از یک پارک اسکیت کوچک، کوچک، متوسط، بزرگ، ملی تا استاندارد بین المللی بسیار متفاوت است.

 

 

 

 

هزینه های اسکیت پارک بسته به اندازه، شرایط زمین، مواد و ویژگی های سواری بسیار متفاوت است. برای طراحی و ساخت یک پارک اسکیت بتنی در فضای باز تقریباً 400 پوند به ازای هر متر مربع هزینه دارد و یک پارک اسکیت کوچک از 40000 تا 50000 پوند تا یک پارک بین المللی با قیمتی بالغ بر 2 میلیون پوند هزینه دارد.

(4) اسکیت پارک: تدارکات

مراحل و عناصر مهم مختلفی در فرآیند خرید اسکیت پارک وجود دارد. البته هر پروژه به طور مشخص متفاوت است و با مجموعه متنوعی از چالش‌های فردی مواجه است و بیشتر پروژه‌ها لزوماً این مسیر را دقیقاً دنبال نمی‌کنند.

مکان: انتخاب بهترین مکان برای پارک اسکیت اغلب می تواند یکی از چالش برانگیزترین و مهم ترین تصمیمات در این فرآیند باشد. برای دسترسی، ایمنی، چشم انداز اطراف، سر و صدا، مالکیت زمین، خدمات و تضاد فعالیت ها باید ملاحظاتی در نظر گرفته شود.

طراحی: کیفیت طراحی برای موفقیت یک اسکیت پارک بسیار مهم است. کل فرآیند متکی به یک ایده طراحی است که تمام امیدها و رویاهای افراد درگیر را زنده می کند. اصول و استانداردهای طراحی بسیاری وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

مجوز برنامه ریزی: این فرآیند قوی ترین شکل مشاوره عمومی است که می توانید انجام دهید. این به شما امکان می دهد تا پارک اسکیت خود را در یک مکان مورد توافق، در یک بازه زمانی 3 ساله بسازید.

تامین مالی: منابع بالقوه زیادی برای تامین مالی وجود دارد که می خواهند ببینند شما سازماندهی شده اید و پروژه ای ارزشمند و قابل اجرا برای حمایت دارید.

ساخت و ساز: اکثر کارهای ساختمانی با تایید کتبی یک سفارش رسمی شروع می شود. پس از تکمیل، یک بازرسی ایمنی باید قبل از باز شدن پارک اسکیت انجام شود.

(5) نمونه های خوب و مطالعات موردی

پارک‌های اسکیت نقش اساسی در فراهم کردن فضاهای در دسترس برای اسکیت‌بردها برای یادگیری و توسعه مهارت‌ها و همچنین فرصت‌های ارزشمندی برای ورزش، معاشرت و خلاقیت دارند.

برای به حداکثر رساندن فضاهای اسکیت بورد و تامین حداکثر مزایای اجتماعی-اقتصادی اسکیت بورد، لازم است که نه تنها پارک های اسکیت، بلکه فضاهای عمومی قابل اسکیت در شهرها و شهرهایمان را نیز تسهیل کنیم، که منظور ما فضاهای عمومی است که استقبال مثبتی از آن می شود. و برای انواع کاربری ها و افراد، از جمله اسکیت بورد و اسکیت بوردها‌. آنلاین اسکیت یکی از بهترین فروشنده های اسکیت.

برای مشاهده مقالات مربوط به از بین بردن بوی بد اسکیت اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست