اسکیت کالاری مدل ام وی پی

کفش اسکیت کالاری MVP، از سری کفش‌های اسکیت سایز متغیر است که برای کودکان و نوجوانان طراحی و ساخته شده است. این کفش اسکیت بسیار باکیفیت و کاربردی است و با طراحی زیبایی که دارد می‌تواند به کفش اسکیت راحتی تبدیل شود.

کفش اسکیت کالاری MVP تیغه بسیار باکیفیت و سبک‌وزن دارد و ضخامت آن مناسب است. بست‌های (بندهای) به‌کاررفته در این کفش اسکیت با چسب و کلیپس ساخته شده تا بتواند از اذیت‌شدن پای کودکان جلوگیری کند.

علاوه بر ویژگی‌های یادشده، کفش اسکیت کالاری MVP صورتی زیر پاشنه، ضربه‌گیر (آنتی شوک) خوبی دارد که می‌تواند از فشار به پاشنه‌ی پای کودکان جلوگیری کند. کفش اسکیت کالاری MVP دارای 4 چرخ با درجه سختی 83A است که از این 4 چرخ، دو چرخ آخر کفش اسکیت مجهز به قفل هستند.

جنس چرخ‌های به‌کاررفته در این اسکیت، آن را برای اسکیت‌سواری در خیابان مناسب کرده است؛ زیرا هم چرخ‌ها از آلیاژ بسیار خوبی ساخته شده‌اند و هم چرخ‌های کفش اسکیت از درجه سختی بالایی برخوردار هستند.

جوراب داخلی این اسکیت به نحوی ساخته شده است که پای کودک بیشترین احساس راحتی را در داخل جوراب و کفش اسکیت داشته باشد. جوراب داخلی این کفش اسکیت قابل تعویض و شست‌وشو است. به همین خاطر، به‌راحتی می‌توانید بعد از هر بار اسکیت‌سواری کودکتان، آن‌ها را از کفش اسکیت خارج کنید و در ماشین لباسشویی بشویید تا برای اسکیت‌سواری بعدی، کودکتان کفش تمیزی در اختیار داشته باشد.

 

 

 

 

وزن هر اسکیت/۱۲۰۰ گرم

بازه تنظیم سایز/28-31,32-35,36-39

جنس کفش/فایبر گلاس و کتان

سایز/قابل تنظیم

نوع بست مچ/ریلی ضامن‌دار

نوع بست ساق/ریلی ضامن‌دار

دارای ضربه‌گیر/کف‌ پا,پنجه پا,مچ پا,تاندون آشیل

نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل‌کننده/چسب

تعداد چرخ/چهار عدد

قطر چرخ/۶۴

جنس چرخ/هایپر ژله ای

جنس تیغه/الومینیوم

فاصله دو محور چرخ/۱۰ میلی‌متر

اقلام همراه/بدون تجهیزات ایمنی

جهت مشاهده مقالات مربوط به کالاری c3 اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست