اسکیت کفشی کالاری c9

اسکیت کالاری C9 یکی از اسکیت‌های قیمت پایین بازار فعلی محسوب می‌شود که برای شروع یادگیری اسکیت و استفاده‌های تفریحی مناسب می‌باشد. این اسکیت در دو رنگ مشکی سفید و مشکی آبی تولید شده است که بسته به سلیقه می‌توان آن را انتخاب کرد. برای بررسی این اسکیت خوش قیمت با آنلاین اسکیت همراه باشید.

بوت اسکیت کالاری مدل C9 ، یک بوت از نوع هارد بوده و متریال استفاده شده برای ساخت آن پلی پریلین می‌باشد که دارای انعطاف پذیری و استحکام بسیار بالایی می‌باشد. از این رو به طور کاملا مناسب این بوت می‌تواند از پای اسکیت سوار محافظت کند.

در قسمت جلویی بوت ، یک محافظ نصب شده است که در هنگام برخورد بوت با سطوح مختلف از آسیب دیدن بوت جلوگیری می‌کند. رنگ این محافظ به گونه‌ای انتخاب شده است که به زیبایی اسکیت کمک بسزایی کرده است.

برای تنظیم اندازه قسمت پنجه ، از بند استفاده شده است که اسکیت سوار می‌تواند تا میزان دلخواه این قسمت را شل یا سفت کند. برای تنظیم اندازه قسمت مچ پا و ساق پا از دو بست تسمه‌ای استفاده شده است.

بست مچ پا از نوع جغجغه‌ای بوده که عمل سفت کردن را سهولت بخشیده است. نکته مثبت این بست، داشتن قطعه پشتیبان در قسمت زیرین بست می‌باشد که از اعمال فشار در یک ناحیه جلوگیری کرده و باعث پخش شدن فشار بست می‌شود.

بست استفاده شده در قسمت ساق پا از نوع تسمه‌ای ساده بوده و با استفاده از آن می‌توان به راحتی اسکیت را تنظیم کرد. همچنین محل قرار گیری ضامن این بست به گونه‌ای طراحی شده است که از آسیب دیدن آن در هنگام برخورد با اجسام سخت جلوگیری می‌کند.

کاف اسکیت

قسمت کاف اسکیت کالاری مدل C9 با استفاده از دو پیچ آلن به بوت متصل شده است و دارای قابلیت تعویض می‌باشد و در صورت خرابی می‌توان آن را با کاف جدید جایگزین کرد.

بوت اسکیت کالاری C9 به گونه‌ای طراحی شده است که دارای قابلیت پشتیبانی از دو سایز است. در واقع بوت و جوراب به گونه‌ای طراحی شده است که با توجه به سایز پا شکل می‌گیرند.

همچنین برای ایجاد گردش هوای مناسب ، بر روی بوت اسکیت منافظ مختلفی قرار داده شده است که از تعریق پا به شکل چشم گیری جلوگیری می‌کند.

 

سایز بندی:38-39 / 40-41 / 42-43

جوراب اسکیت کالاری C9

جوراب استفاده شده در این اسکیت یک جوراب با کیفیت مطلوب است.جوراب اسکیت کالاری مدل C9 به گونه‌ای بافته شده است که روی آن دارای منافظ مختلفی بوده و گردش هوا به شکل مناسبی در بوت انجام می‌شود.

روی قسمت ساق بوت،  در کنار بند اسکیت ، طرحی ترسیم شده است که به زیبایی اسکیت افزوده است .

فریم کالاری

فریم این اسکیت ارزان قیمت از جنس آلومینیوم بوده و با استفاده از فناوری CNC تولید شده است. همچنین روی فریم این محصول نقش‌های رنگی قرار داده شده است که به زیبایی فریم و اسکیت افزوده است.
فریم این اسکیت دارای مقاوت بسیار مناسبی بوده و می‌تواند وزن و ضربات نسبتا شدید را به خوبی تحمل کند.

قطر حداکثر چرخ قابل نصب روی این اسکیت 76 میلی‌متر است.
این فریم از نوع فلت بوده و برای تبدیل آن به راکر ، باید با استفاده از تغییر سایز چرخ‌ها ، فریم را به راکر تبدیل کرد.

چرخ اسکیت کالاری C9

چرخ‌های استفاده شده در این اسکیت از جنس پلی اورتان بوده و دارای کیفیت مطلوبی می‌باشد. میزان سختی این چرخ ها 85A بوده که برای سبک‌هایی مثل استریت یا تفریحی گذینه مناسبی می‌باشد. در هر اسکیت از دو سری سایز اسکیت استفاده شده است که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توان اسکیت را به حالت راکر یا فلت (نرمال) در آورد.

سایز چرخ‌های این اسکیت در سایزهای مختلف به شکل زیر می‌باشد:

سایزهای زیر 40-41 : 72 و 76 میلی متر

سایزهای بالای 40-41: 76 و 80 میلی متر

بلبرینگ استفاده شده در چرخ‌های این اسکیت از نوع ABEC بوده و تعداد ساچمه‌های درون آن 9 عدد ( ABEC-9 ) می‌باشد.

برای مشاهده مقالات مربوط به اسکیت سرعت کالاری x1 اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست