برند:Calary

کشور سازنده:چین

رنگ:صورتی و آبی

رده سنی:کودک و نوجوان

اسکیت تنها، بدون لوازم و کلاه

سایز بندی: اسمال 28-31، مدیوم 32-35، لارج 36-39

با کفش اسکیت کالاری وی 1 ایمنی را به فرزندتان هدیه دهید

خرید کفش اسکیت کالاری وی 1 با بدنه‌ی هارد اولین بخش ایمنی کودک را فراهم می‌کند. بدنه‌ی هارد هم پا را به‌خوبی نگه می‌دارد و هم در مقابل فشار و ضربات ناشی از زمین‌خوردن، مقاوم است. این موضوع در خصوص فریم آلومینیومی این کفش اسکیت نیز صادق است و در خصوص چرخ‌ها هم سختی 85 با قطر 62 تا 74 میلی‌متری به ایمنی و سختی بالا منجر می‌شود.

 

 

بلبرینگ موجود در این کفش اسکیت ABEC 7 است. ABEC واحدی برای سنجش کیفیت بلبرینگ است که شماره 7 نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای بلبرینگ این اسکیت است. کفش اسکیت کالاری وی 1 از سه بست برای محکم کردن پا درون کفش استفاده می‌کند. دو بست ضامن‌دار که روی ساق و مچ پا قرار می‌گیرد و یک بست چسبی که روی پنجه و انگشتان پا قرار گرفته است.

این کفش اسکیت در سایزهای مختلف تولید می‌شود؛ بااین‌حال قابلیت تنظیم سایز هم دارد تا کودک شما بتواند تا چندین سال از آن استفاده کند؛ منوط به این که به‌خوبی از آن نگه‌داری کرده باشد. تیر آخر این کفش اسکیت برای افزایش ایمنی کودک شما استفاده از ترمز در لنگه‌ی راستی این کفش اسکیت است که همراه با کفش به شما داده می‌شود و نیازی به تهیه جداگانه‌ی آن نیست.

 

درنهایت این‌که این کفش اسکیت برای استفاده تفریحی و آموزشی مناسب است و بیش‌تر برای کودکانی‌ست که در سطح مبتدی یا متوسط اسکیت‌سواری می‌کنند.

برای مشاهده فیلم های اموزشی اسکیت اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست