پیست اسکیت سرعت

پیست یا خط ورزشی المپیک بیضی شکل است. طول مسیر حدود 400 متر است. روروک مخصوص بچه ها می توانند حدود 100 متر در یک مسیر مستقیم رانندگی کنند و بعد از آن 25 متر چرخش داخلی انجام می شود.

2 مسیر در مسیر وجود دارد: خارج و داخل. یک بخش انتقالی محسوب می شود. روی آن اسکیت باز می تواند مسیر حرکت را تغییر داده و سرعت مورد نیاز خود را بدست آورد. اگر یک مسابقه مسیر کوتاه وجود داشته باشد ، مسیر به 111 متر می رسد. نوبت حدود 8 متر طول می کشد.

در مسیر ، دما در 3-10 درجه حفظ می شود. همه اینها به رشته ، زمان برگزاری مسابقه و سایر عوامل بستگی دارد. ضخامت پوشش یخ نباید بیش از 40 میلی متر باشد. بعد از اینکه شرکت کنندگان بر روی دایره غلبه کردند ، باقی مانده یخ با کمک دستگاه های ویژه برداشته می شود. ترک های ورزشگاه با آب گرم پر شده و بی نظمی ها برطرف می شود.

همه عناصر باید به روشنی اجرا شوند و از یک تکنیک منحرف نشوند. در لحظه حرکت ، فرد نباید با سایر شرکت کنندگان تداخل داشته باشد ، وسایل خود را بیرون بیاورد یا دستکاری های غیر ضروری دیگر را انجام دهد.

با توجه به تکنیک اجرای عناصر ، پرتاب اندام تحتانی به جلو ، پارگی اسکیت ها از مسیر قبل از خط پایان غیرممکن است. اگر حریف هنگام حرکت سقوط کند ، اما کفش های او از خط پایان عبور کند ، باز هم پیروزی به او تعلق می گیرد.

با انجام هر روش دویدن ، نباید مانعی برای حریف خود ایجاد کنید. اگر سبقت گرفته شود ، آرنج یا هل دادن حریف ممنوع است. اگر شخصی به دلیل اقدامات یک رقیب آسیب ببیند ، به او فرصت داده می شود مسابقه دیگری انجام دهد.

در حین اجرای فن ، رفتن به خارج از پیست ممنوع است. اگر یک شروع اشتباه دو برابر رخ دهد ، رقیب رد صلاحیت می شود. اگر یک مسیر کوتاه برگزار می شود ، شرکت کنندگان باید نه در جهت عقربه های ساعت بلکه در خلاف آن حرکت کنند.

همه شرکت کنندگان در مسابقه باید همزمان در شروع حضور داشته باشند. در حین اجرای تکنیک ، نباید چکرهایی را که نوارها را از یخ محدود می کند لمس کنید.

اسکیت سرعت چه مزایایی دارد ؟در آنلاین اسکیت با آنها آشنا شوید

کار قلب و عروق خونی بهبود می یابد.
سیستم تنفسی آموزش دیده است.
مصونیت افزایش می یابد.
حس تعادل و انعطاف پذیری ایجاد می شود.
عضلات پاها ، شکم ، پشت ، بازوها تقویت می شوند.
روحیه بهبود می یابد ، کنار آمدن با استرس و افسردگی راحت تر است.
هنگامی که دختران برای اسکیت سرعت وارد می شوند ، از آمادگی جسمانی عالی و رئوس مطالب زیبا برخوردار هستند. با کمک اسکیت می توانید به سرعت لاغر شده و سلولیت را فراموش کنید. در 60 دقیقه آموزش مشخص می شود که بیش از 550 کیلو کالری می سوزاند.

 

 

 

این نوع ورزش را نه تنها بزرگسالان ، بلکه کودکان نیز می توانند انجام دهند. اشتهای آنها بهبود می یابد ، توده عضلانی تقویت می شود ، توانایی های طبیعی ایجاد می شود و هماهنگی حرکات بهبود می یابد.

مربی یک تکنیک برای اجرای عناصر ایجاد می کند ، یک برنامه آموزشی برای هر شخص به صورت جداگانه تنظیم می کند. یک حرفه ای می داند که چگونه درست سوار شود تا زمین نیفتد و در صورت سقوط ، چگونه باید با احتیاط از جای خود بلند شود و آسیب نبیند.

داوری

مسابقات بین المللی جدی ترین و با مسئولیت پذیری محسوب می شود. قضاوت همه شرکت کنندگان توسط داور ، کمک داوران انجام می شود. همچنین یک قاضی در منطقه پایان حضور دارد ، مبتدیانی که دستیار دارند. زمانبندی دستی و اتوماتیک تمرین می شود.

اسکیت سرعت

داوران حاضر در پیست شاهد اتفاقاتی هستند که می افتند. در مسابقات المپیک و قهرمانی در هر نوبت یک فرد مجاز دیده می شود. در بازی های المپیک در هر گوشه 2 داور حضور دارند. ملاقات قاضی در گذرگاه و چندین بازیکن جایگزین غیر معمول نیست. در این مسابقه کارشناسان فنی شرکت می کنند که سطح مسیر ، ویژگی های بزرگراه را درک می کنند.

قاضی نحوه حرکت شرکت کنندگان را بررسی می کند ، آیا آنها تخطی از قوانین را انجام می دهند یا نه. آنها تمام اقدامات اسکیت بازان را ضبط می کنند و به داور اصلی اطلاع می دهند.

برای اطلاعات بیشتر در این باره با ما در آنلاین اسکیت تماس بگیرید.

برای مشاهده مقالات مربوط به تاریخچه اسکیت سرعت اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست