تاریخچه ظهور و توسعه اسکیت سرعت

کفش های مخصوص اسکیت روی یخ (اسکیت) اولین بار در قرن شانزدهم مطرح شد. دانشمندان کفش های باستانی با تیغه های انتهایی در منطقه دریای سیاه شمالی را کشف کرده اند. او به Cimmerians تعلق داشت. قبیله ای کوچنده حدود 16 هزار سال پیش روی زمین زندگی می کردند.

در اواسط قرن هفدهم ، اولین مسابقه اسکیت سرعت برگزار شد. آنها در انگلیس برگزار شدند. این قهرمانی به یک ورزشکار رسید که مسافت را طی 17 دقیقه طی کرد. بره از نتیجه خود راضی بود.

در قرون 17 و 18 ، مدارس و بخشهای اسکیت باز شروع به کار کردند. کمی بعد ، این ورزش در:

لندن؛
ادینبورگ؛
فیلادلفیا؛
پترزبورگ ؛
نیویورک.
در پایان قرن هجدهم ، سازمانی در انگلیس ایجاد شد که شروع به تنظیم اسکیت سرعت کرد. پس از مدتی این قهرمانی در آمستردام برگزار شد. یک شهروند روسیه برنده آن شد. دویدن روی اسکیت مخصوص برای اولین بار به عنوان یک رشته جداگانه در قرن نوزدهم شناخته شد.

اسکیت سرعت را آنلاین اسکیت ای گونه شرح میدهد:

پس از ظهور ISU ، ورزش حتی سریعتر شروع به توسعه کرد و مورد توجه شهروندان کشورهای مختلف قرار گرفت. اکنون اتحادیه بیش از 60 فدراسیون ایالات مختلف را متحد کرده است.

یک شهروند سوئدی در آن زمان به عنوان قهرمان جهان شناخته شد. نمایندگان فنلاند نتایج خوبی را نشان دادند. در اوایل قرن نوزدهم ، نیکولای استروننیکوف در مسابقات اروپا برنده شد.

ثبت رکوردها از اواخر قرن هجدهم آغاز شد. با پیشرفت ورزش های زمستانی ، زنان تصمیم گرفتند در آن شرکت کنند. اولین مسابقات تیم های دختران برگزار شد. برنامه جام جهانی 18 شامل سرعت دو سرعت همه جانبه بود.

پیست های اسکیت روی یخ در سراسر جهان ظاهر شدند. بزرگترین پیست اسکیت داخلی آلمان در نظر گرفته می شود. با پیشرفت ورزش ، تجهیزات و نیازهای اسکیت تغییر کرده است. کفش اسکیت اغلب در رشته های خاصی استفاده می شود. آنها به شما امکان می دهند تا با سرعت بیشتری در مسیر حرکت کنید.

 

 

مسابقات قهرمانی اروپا امروز برگزار می شود. تغییرات زیادی ایجاد شده است. از سال 2017 ، در سالهای با تعداد عجیب و غریب ، اسکیت بازها می توانند در یک رشته کلاسیک و دو سرعت شرکت کنند. حتی در سالها مسابقات برای مسافت های جداگانه برگزار می شود.

یک رویداد مهم در سال 2020 رخ داد – قهرمانی 4 قاره. در این مراسم نمایندگانی از آمریکا ، آفریقا ، آسیا و اقیانوسیه حضور داشتند.

قوانین اسکیت سرعت (به طور خلاصه) در آنلاین اسکیت دنبال کنید

در طی مسابقات منظم (کلاسیک) زوج های ورزشی در این مسابقه شرکت می کنند. یک پیش شرط برای مسابقات قهرمانی: تغییر مکان بعد از هر دور. قوانین پیش بینی می کند که سبقت باید از نظر فنی به درستی انجام شود.

شخصی که در مسیر درونی قرار دارد باید همیشه تسلیم شود. اگر وی این کار را انجام ندهد و قضات تخلف را برطرف کنند ، بدون حق بازگشت به پیست با رد صلاحیت روبرو خواهد شد.

هنگامی که یک مسابقه تیمی برگزار می شود ، شرکت کنندگان شروع به اسکیت در مسیرهای مخالف می کنند. آنها کل فاصله را در طول مسیر داخلی طی می کنند.

در صورت شروع غلط ، می توان دوباره مسابقه را شروع کرد ، اما بدون خطا و نقض قوانین. اگر 2 شروع اشتباه وجود داشته باشد ، شرکت کننده از مسابقات حذف می شود.

شرکت کننده به دلیل تخلفات فاحش رد صلاحیت خواهد شد. به عنوان مثال ، اگر کفش او از خط لبه داخلی پیچ عبور کند.

اگر ما در مورد مسیر کوتاه صحبت می کنیم ، پس باید خلاف جهت عقربه های ساعت حرکت کنید. معمولاً بیش از 6 رقیب در مسابقه شرکت نمی کنند. در حین حرکت به اسکیت بازهای دیگر کمک نکنید و از روی هدف سرعت خود را کاهش دهید. لمس تراشه ها با دست یا پاها توسط قوانین منع شده است.

با آنلاین اسکیت به اوج لذت اسکیت سواری پی ببرید.

برای شماهده مقالات مربوط به شادترین رشته اسکیت اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست