سن شروع هاکی برای کودکان

هاکی برای کودکان از چه سنی باید برگزار شود ؟ در آنلاین اسکیت مطلع شوید.

هاکی برای کودکان از چه سنی باید برگزار شود ؟
در چه سنی می توان یک کودک را به هاکی فرستاد؟
هاکی برای کودکان از چه سنی باید برگزار شود ؟

این بازی دیدنی و زیبا که میلیون ها تماشاچی را به خود جذب می کند ، هاکی برای کودکان به همان اندازه که برای بزرگسالان جالب است. برخی از آنها آگاهانه به این ورزش می آیند و می خواهند به موفقیت ورزشی برسند ، برخی دیگر توسط والدین خود آورده می شوند. غلبه بر همه مشکلات آموزش و دستیابی به نتایج خوب برای بچه های مشتاق آسان تر است.

در چه سنی می توان یک کودک را به هاکی فرستاد؟

آنها از 5 سالگی بچه ها را به هاکی می فرستند ، هیچ محدودیت سنی سختی وجود ندارد ، شما می توانید از 13 سالگی تمرین را شروع کنید ، اما القای عشق به اسکیت در دوران کودکی مهم است. یک هاکی باز زیر 10 سال ورزشکار محسوب نمی شود. فقط در سن 10 سالگی ، اولین قرارداد با باشگاه امضا می شود که بر آینده ورزشی کودک تأثیر می گذارد.

هاکی جدی برای کودکان از سن 10 سالگی شروع می شود؟

ابتدا ، کودکان باید اسکیت روی یخ را بیاموزند ، سرعت و سرعت خود را برای زمین خوردن به درستی کاهش دهند. در ماه اول ، یادگیری بیشتر شبیه بازی های سرگرم کننده کودکان است. به عنوان مثال ، شما باید تا آنجا که ممکن است تراشه های رنگی را جمع آوری کنید ، که مربی آنها را روی یخ می اندازد. همچنین می توانید توپ بازی کنید ، در حالی که خود را روی اسکیت نگه می دارید و روی یخ نمی افتید.

هنگامی که کودکان وارد مدرسه ورزشی ذخیره المپیک می شوند ، روز مدرسه با تمرین روی یخ شروع می شود ، فقط پس از آن به کلاس درس می روند. تمرینات روزانه چند ساعت در روز انجام می شود.

 

 

والدین بازیکنان هاکی نوپا باید برنامه خود را تجدید نظر کنند. باید زود بیدار شویم ، کودک را به تمرین ببریم ، قبل از بیرون رفتن روی یخ به لباس بپوشیم. شما باید برای این واقعیت آماده باشید که در سال اول کودک بیشتر آسیب می بیند ، سپس به رژیم جدید عادت می کند و بسیار قوی تر می شود. با آنلاین اسکیت همراه باشید.

برخی از مشکلات سلامتی می تواند مانعی برای هاکی باشد:

بیماری قلبی؛
پای صاف 3 درجه ؛
بیماریهای سیستم عصبی و سیستم اسکلتی عضلانی ؛
نزدیک بینی

اگر کودکی ضعیف است و اغلب از سرماخوردگی رنج می برد ، این بدان معنا نیست که نمی تواند هاکی بازی کند. برعکس ، با ورود به بخش ورزش در اوایل کودکی ، او قوی تر می شود ، سخت می شود و دیگر صدمه نمی زند.

این سرگرمی ، که می تواند به یک حرفه معتبر تبدیل شود ، مزایای زیادی دارد. حتی اگر کودک فقط در مسابقات آماتور شرکت کند ، فعالیت های ورزشی بدون ردی برای او انجام نمی شود.

هر بازیکن هاکی باید از مربی اطاعت کند. نظم و انضباطی که در آموزش به کودکان القا می شود به آنها کمک می کند در زندگی خودباور ، شجاع و هدفمند باشند.

والدین اغلب می ترسند کودک نوپای خود را به مدرسه هاکی ببرند ، زیرا معتقدند این یک ورزش خطرناک است که در آن به آسانی می توان آسیب دید. اما اینطور نیست ، تا 12 سالگی ، تکنیک های قدرت در هاکی ممنوع است و بچه ها هرگز بدون تجهیزات محافظ روی یخ نمی روند.

ورزش در هوای تازه سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند ، کودکان کمتر بیمار می شوند. درس های بدنسازی و یخ همه گروه های عضلانی را آموزش می دهد ، باعث توسعه چابکی و قدرت می شود.

اگر بچه ای تمایل به بازی هاکی دارد ، باید به مدرسه ورزشی کودکان فرستاده شود. غلبه بر همه مشکلات و دستیابی به موفقیت به عشق بازی و ایمان به خود کمک می کند.

جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان کار بلد و کار کشته ما در آنلاین اسکیت تماس بگیرید و از آنها مشاوره دریافت کنید.

برای مشاهده مقالات مربوط به اسکیت و رشته فری استایل اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست