علل زمین خوردن در اسکیت سواری

آیا زمین خوردن در رشته اسکیت چیز طبیعی میباشد؟ در آنلاین اسکیت بخوانید
امکان ندارد در ورزش اسکیت زمین نخورید، زمین خوردن بخشی از فرایند آموزش اسکیت است و باید از لوازم ایمنی اسکیت در هر زمان، چه زمانی که مبتدی هستید، چه زمانی که سابقه‌ طولانی در این ورزش دارید، استفاده کنید.

با نگاهی به آماری که در سال 2007 از آمریکا منتشر شد، متوجه می شویم که در میان 17.000.000 اسکیت سواری که در آمریکا وجود دارد، سالانه 16000 آسیب دیدگی گزارش شده است و در اکثریت موارد، مقصر اسکیت سوار بوده است و از لوازم ایمنی اسکیت استفاده نکرده است.

امروزه حدود 14 درصد از آسیب دیدگی‌ ها برای افرادی است که به تازگی اسکیت سواری را آغار کرده‌اند و در مراحل آموزشی خود به سر می برند، این افراد به علت عدم توانایی کنترل خود معمولا دچار آسیب می‌ شوند؛ البته اگر از ایمنی در اسکیت سواری غافل شده باشند یا آموزش‌ های لازم را قبل از اسکیت سواری نگذرانده باشند.

در مقابل، آمارها نشان می دهند که استفاده از لوازم ایمنی اسکیت سواری چقدر به سود اسکیت باز بوده است. به طور مثال: استفاده از مچ بند، آمار آسیب دیدگی از ناحیه مچ را تا 87 درصد در تمامی افراد حرفه‌ ای و مبتدی کاهش داده است.

همچنین استفاده از محافظ  آرنج نیز، از کلیه صدمات وارده به مفصل آرنج تا 82 درصد و استفاده از زانو بند تا 32 درصد از صدمات ناحیه زانو جلوگیری کرده است.

این آمار زمانی حائز اهمیت است که بدانید معمولا به خاطر استایل قرارگیری اسکیت باز، بیشتر آسیب‌ ها از ناحیه آرنج، زانو و مچ می‌ باشند، هر چند به سبب حساس بودن ناحیه سر، باید به همراه این وسایل از کلاه ایمنی اسکیت نیز استفاده کرد.

انواع لوازم ایمنی اسکیت

در آنلاین اسکیت با بررسی هر یک از لوازم ایمنی اسکیت با ما همراه باشید.

کفش اسکیت مناسب، اولین قدم برای ایمنی

شاید انتخاب کفش در این لیست کمی عجیب باشد، اما صبر کنید تا مجموعه آنلاین اسکیت در ادامه برای شما اثبات کنیم که چرا خود کفش اسکیت نیز، یکی از لوازم ایمنی در اسکیت به شمار می رود؟

اسکیت سواری ورزشی است که در آن شما به اندازه دویدن یا دوچرخه سواری کالری می سوزانید و اکثر مفاصل پای شما نیز در این فعالیت درگیر خواهد بود.

اگر کفش اسکیت شما تنگ باشد، شما آسیب‌های وارده به مفاصل در دراز مدت را به خودتان هدیه داده‌اید، برعکس این حالت، زمانی که کفش شما شل یا گشاد باشد، فعالیت را برای شما سخت و طاقت فرسا می سازد؛ در واقع کفش اسکیت مناسب، کفشی است که مچ‌ های پای شما را پوشش دهد تا از پیچ خوردگی جلوگیری کند و کاملا سایز پای شما باشد.

چرخ‌های اسکیت شما نیز باید کاملا استاندارد باشد و سختی مناسبی داشته باشند؛ به یاد داشته باشید اگر تعداد چرخ‌ های شما زیاد باشد، کفش شما سنگین‌ تر خواهد بود، اگر فرد حرفه‌ای نیستید بهتر است به جای استفاده از کفش 5 چرخ، از 4 یا حتی 3 چرخ برای شروع فعالیت خود استفاده کنید.

لوازم ایمنی اسکیت_2

کلاه ایمنی، مهمترین ایمنی در اسکیت

آمارهایی که در مورد اهمیت هر یک از لوازم ایمنی در اسکیت برای شما در آنلاین اسکیت شرح داده‌ ایم را به خاطر دارید؟ در ادامه‌ شرح این آمار، باید بدانید کلیه سوانحی که در حین اسکیت سواری متوجه سر فرد شده است، تنها 5 درصد را تشکیل می دهد، اما چرا باید استفاده از کلاه ایمنی، مهمترین بخش ایمنی در اسکیت سواری به شمار رود؟

 

 

زیرا سر تنها بخشی از بدن شما است که در صورت کمترین ضربه‌ ای می تواند آسیب‌ های جبران ناپذیری را برای فرد به همراه آورد.

اگر فردی مبتدی هستید و دوچرخه سوار نیز هستید، بهتر است از کلاه ایمنی دوچرخه سواری استفاده کنید.

اگر می خواهید اسکیت سواری را به صورت حرفه‌ ای ادامه دهید، توصیه‌ آنلاین اسکیت خرید کلاه ایمنی اسکیت سواری مخصوص است، زیرا کلاه‌ های دوچرخه سواری، آنچنان که باید از سر شما محافظت نمی کنند.

به خاطر داشته باشید، به هیچ وجه کلاه کسی را قرض نگیرید؛ بهتر است کلاه خود را متناسب با اندازه سر و راحتی خود خریداری نمایید. کلاه ایمنی بزرگ می تواند به راحتی از سر شما بیفتد و کلاه‌ های تنگ نیز شاید نتوانند به خوبی از چانه و گردن شما به علت بسته نشدن، حفاظت کنند.

لوازم ایمنی اسکیت_3

محافظ مچ، زانو و آرنج

قبلا متوجه اهمیت ایمنی این سه مفصل شده اید. در میان این سه مفصل، آسیب پذیرترین عضو، مچ است و آرنج نیز به عنوان عضوی که بیشتر در افراد مبتدی آسیب می بیند نیز شناخته می‌ شود. زانو نیز معمولا در افراد حرفه‌ ای آسیب می بیند و آن هم به سبب پریدنها و فرودهای ناموفق بر روی زانوی ورزشکار است. با آنلاین اسکیت همراه باشید.

علل زمین خوردن در اسکیت سواری

اگر قصد خرید یک مچ بند دارید، دقت کنید که مچ بندها از پلاستیک با بدنه محکم و ضد خراش ساخته می‌ شوند و یک تکه می‌ باشند.

برای خرید یک آرنج بند نیز باید توجه داشته باشید که کلیه آرنج را پوشش دهد و چسبی باشد.

زانو بندها در میان لوازم ایمنی در اسکیت، در انواع گوناگونی یافت می شوند. بهترین نوع زانو بند از لایه فومی ساخت شده است و جنسی کاملا سخت و ضد خراش دارد. در انتها باید اشاره کنیم که مانند این سه لوازم مانند دیگر لوازم ایمنی در اسکیت، باید اندازه و متناسب بدن شما باشند.

لوازم ایمنی اسکیت_4

معرفی لوازم جانبی اسکیت دیگر برای امنیت بیشتر در آنلاین اسکیت

استفاده از لوازم ایمنی در اسکیت دیگری که آنلاین اسکیت در ادامه قصد داریم به شما معرفی کند، از اهمیت کمتری برخوردار هستند.

اگر شما فردی هستید که دوست دارید تا تماما ایمنی خود را در حین اسکیت سواری رعایت کنید، توصیه‌ های زیر می تواند برای شما سودمند باشد.

اولین پیشنهاد آنلاین اسکیت استفاده از لباس‌ های روشن با آستین بلند است. این لباس‌ ها به شما در دیده شدن در شب برای دیگر وسایل نقلیه کمک می کنند و البته از ایجاد زخم‌ های سطحی نیز جلوگیری می کند.

پیشنهاد دوم آنلاین اسکیت استفاده از لثه بند برای محافظت از دندان‌ها است؛ اگر شما یک اسکیت سوار حرفه‌ای هستید، شاید تصمیم داشته باشید، حرکات آکروباتیک را نیز امتحان کنید، این لثه بند‌ها مسلما برای حفاظت از فک و دندانتان ضروری خواهد بود.

در انتها مجموعه آنلاین اسکیت به شما پیشنهاد می کند، در کنار لوازم ایمنی اسکیت سواری از جوراب‌ های پنبه‌ ای در زمان اسکیت سواری استفاده کنید؛ این امر باعث می شود تا از امراض پوستی ناشی از نبود تهویه در کفش جلوگیری کنید و پای شما در طول فعالیت کمتر آزرده شود.

برای مشاهده مقالات مربوط به لباس اسکیت سواری اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست