لباس اسکیت سواری

یکی از سخت ترین ورزش های دنیا اسکیت بازی می باشد که در این بازی مهیج و شگفت انگیز، لباس اسکیت نمایشی جزء مهمترین مواردی است که مورد توجه تماشاگران قرار می گیرد.

لباس اسکیت نمایشی می بایست علاوه بر زیبایی و منحصر به فرد بودنش، چنان طراحی حرفه ای داشته باشد تا اسکیت باز بتواند حرکات نمایشی خود را به راحتی در پیست اسکیت انجام دهد.

از جمله ورزش های مهیج در جهان که توانسته تماشاگران بسیاری را به سمت خود جذب کند، اسکیت بازی می باشد. این بازی شگفت انگیز به چندین صورت اجرا می شود.

از جمله اسکیت بازی انفرادی، اسکیت بازی زوج و اسکیت بازی گروهی و تیمی که البته در ابتدای امر لباس و تن پوش اسکیت بازها توجه تماشاگران را به سمت خود معطوف کرده و از جمله مواردی می باشد که اسکیت بازان و همچنین حضار در سالن به طرح و رنگ آن اهمیت ویژه ای می دهند.

اسکیت بازان برای اجرای نمایش خود سعی می کنند تا لباسی را بر تن کنند که جذب بدن بوده و قابل انعطاف باشد.

ساق پوش ها و شلوارهای نرم اسکیت باز باید به گونه ای باشد که در حین اجرای نمایش اسکیت بازی، جلوی حرکات اسکیت باز را نگرفته و محدودیت هایی را برای فرد ایجاد نکند.

اغلب اسکیت بازان خانم سعی دارند لباس اسکیت نمایشی خود را از طرحی انتخاب نمایند که دارای دامنی کوتاه و زیبا به همراه ساق پوش هایی به رنگ دامن استفاده نمایند. به وب سایت آنلاین اسکیت مراجعه نمایید .

خانم ها و دختران اسکیت باز بدون شک در طراحی لباس اسکیت خود حساسیت بیشتری داشته و تنوع بسیار زیادی را در لباس خود می پسندند، از این رو معمولا چنین دسته افرادی تقاضا دارند تا پیراهن های کوتاه که کشسانی بالایی داشته باشد به کار ببندند.

لباس های اسکیت بازی در گروه خانم ها دارای طرح و نقش های زیبا و ظریفی بوده که توجه تماشاگران را بیشتر از هر موضوع دیگری به سمت خود جذب می نماید.

آشنایی با انواع لباس اسکیت نمایشی خانم ها در آنلاین اسکیت

خانم ها که زیباترین حرکات نمایشی اسکیت بازی را همیشه در مسابقات المپیک داشته اند از جمله گروهی بوده که زیباترین لباس را بیشتر از سایر گروه های ورزشی دیگر بر تن داشته اند.

در این ورزش مشهور جهانی هیچ گونه محدودیتی برای لباس اسکیت نمایشی خانم ها وجود ندارد. خانم ها غالبا طرح و رنگ لباس بازی اسکیت را خودشان انتخاب کرده و می تواند مطابق با سلیقه ی فردی آنها باشد.

به طوری کلی لباس اسکیت نمایشی خانم ها به دو گروه بلند و کوتاه دسته بندی می شود. در مدل لباس های کوتاه خانم ها بیشتر از هر گونه طرح و رنگی سعی دارند تا دامن کوتاه پر چینی را در رنگ های شاد و لوکس به کار ببندند. ساق پوش ها و تاپ های جذب بدن از طرح های دیگر لباس های کوتاه اسکیت بازی خانم ها می باشد.

برخی از خانم ها تمایل دارند تاپ و شلوار بپوشند که البته جنس شلوار آنها کاملا نرم و قابل انعطاف بوده و در زمان استفاده کردن هیچ محدودیتی را برای اسکیت باز ایجاد نمی کند.

نمونه ی دیگری از لباس اسکیت نمایشی خانم ها، پیراهنی بلند بوده که بلندی آن بر روی کاور زمین اسکیت بازی کشیده می شود. اغلب خانم هایی که تمایل دارند این لباس را بر تن داشته باشند، رنگ کرم این پیراهن را انتخاب می کنند.

لباس اسکیت نمایشی_2

در آنلاین اسکیت با زیباترین مدل لباس اسکیت نمایشی آشنا شوید

خانم ها و آقایان اسکیت باز لازم دارند تا لباس های جذاب و زیبایی را بر تن داشته باشند، البته نباید لباس خانم ها به گونه ای باشد که در تماشاگران برانگیختگی حسی را ایجاد نماید.

آقایان هم در هیچ یک از گروه ها و بازی های اسکیت اجازه ی پوشیدن لباس جذب را ندارند و ممنوعیت لباس جذب برای آقایان جزء قوانین اسکیت بازی می باشد، البته آقایان می توانند در عین پوشیدگی، زیباترین مدل لباس اسکیت نمایشی را انتخاب کرده و بر تن کنند.

معمولا لباس هایی که برای اجرای تئاتر به کار گرفته می شوند نمونه طرح هایی است که برای آقایان اسکیت باز انتخاب می شود؛ از طرفی خانم ها به طور کامل آزاد بوده تا از لباس های متنوع و مونجوق کاری شده همراه با یراق کاری و سایر تزیینات دیگر استفاده نمایند، در ضمن این اجازه را دارند تا مطابق با لباس خود آرایش مو و آرایش صورت داشته باشند و به زیباترین حالت ممکن خود را بر روی کاور اسکیت بازی به نمایش درآورند.

لباس اسکیت نمایشی_3

تناسب لباس اسکیت در بازی های زوجین

در این بازی های المپیکی همیشه اسکیت باز انفرادی نبوده و گاه زوجین بر روی کاور اسکیت بازی خود را برای اجرای حرکات نمایشی حاضر می کنند، البته زیبایی لباس های هماهنگ آنها در بازی ابتدا روی کاور خودنمایی می کند.

در این نوع بازی اسکیت، خانم و آقا هماهنگ با هم حرکاتی نمایشی را انجام داده که این فرصت را دارند تا لباس هایی مکمل یکدیگر بپوشند؛ البته در دهه ۹۰ این چنین مد شد که زوجین تصمیم گرفته تا لباس های متضادی را بر تن کرده تا حرکات هر یک به طور مجزا قابل دیدن باشد.

رقص های دونفره هم که به صورت زوج بر روی کاور اسکیت بازی انجام می شود لازم است تا لباس هایی ست و هماهنگ بر تن کنند.

لباس اسکیت نمایشی_4

تناسب لباس اسکیت در پاتیناژ

از جمله بازی های اسکیت که در تعداد بالا یعنی بیشتر از دو نفر اجرا می شود، بازی های پرسشن و تیم های نمایشی می باشد.

پرسشن یا همان پاتیناژ از جمله اسکیت بازهایی می باشد که حدود۱۲ الی۲۰ نفر خانم یا آقا به صورت هماهنگ لباس های جذاب اسکیت بازی را بر تن کرده و در راستای خطوط یا حول محوری حرکات نمایشی مهیجی را انجام می دهند که البته لازم است تا تمامی گروه یک مدل لباس در یک طرح و رنگ به تن داشته باشند. یکرنگ بودن تمام اعضای گروه زیبایی باری اسکیت را چندین برابر خواهد نمود. جهت اطلاعات بیشتر با ما در آنلاین اسکیت.

بازی اسکیت گروهی دیگری تیم های نمایشی می باشند که در واقع این بازی اجرای نوعی تئاتر است که به کمک اسکیت بازی بر روی زمین اسکیت اجرا می شود، البته در این بازی اسکیت هم لازم است تا تمامی گروه لباس یک مدل و یک رنگ بر تن داشته باشند.

انتخاب طرح لباس برای هر دو بازی های گروهی می تواند در مدل های مختلفی انتخاب شود، تنها موضوع مهم این است که تمامی اعضای گروه می بایست از یک طرح و رنگ تبعیت داشته باشند.

برای مشاهده مقالات مربوط به قوانین اسکیت سواری اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست