چهار روش ترمز گرفتن با اسکیت

اگر به دنبال یادگیری روش‌های ترمز گرفتن با اسکیت هستید و می‌خواهید به آن‌ها تسلط کافی پیدا کنید، باید بدانید این کار نیازمند تمرین زیاد است. علاوه بر تمرین، به راهنمایی و آموزش مناسب هم نیاز پیدا خواهید کرد.

آنلاین اسکیت در این مقاله قصد دارد به شما در یادگیری و آموزش ترمز گرفتن با اسکیت کمک کند. پس با ما هم‌قدم شوید.

چگونه با اسکیت ترمز بگیریم؟

یکی از زیبایی‌ها و جذابیت‌های اسکیت‌سواری، دستیابی به یک سرعت فوق‌العاده و همزمان داشتن کنترل کافی‌ست. صرف نظر از سطح تجربه‌ای که دارید می‌توانید خیلی سریع اسکیت‌سواری سرعتی را تجربه کنید؛ اما همانطور که می‌دانید سرعت گرفتن با اسکیت بدون داشتن کنترل، کافی نیست. یکی از مواردی که به شما کمک می‌کند تا کنترل خوبی را در مواقع اسکیت‌سواری داشته باشید ترمز گرفتن است.

ممکن است در نگاه اول ترمز گرفتن با اسکیت ساده به نظر برسد؛ اما باید بدانید که این‌گونه نیست. ترمز با اسکیت، همان چیزی است که می‌تواند مهارت اسکیت‌سواری شما را آزمایش کند و عاملی برای تعیین سطح اسکیت‌سواری شما باشد.

آنلاین اسکیت تفاوت ترمز گرفتن با اسکیت این‌لاین و رولر را برای شما توضیح می دهد

همانطور که می‌دانید اسکیت‌های این‌لاین و رولر با هم تفاوت‌های بسیاری دارند. یکی از این تفاوت‌ها شکل و ظاهر کلی کفش اسکیت است که می‌تواند بر روی نحوه ترمز گرفتن با اسکیت تاثیرگذار باشد.

به دلیل تفاوت ظاهری که این دو نوع کفش اسکیت با یکدیگر دارند، می‌توان گفت که سیستم ترمز گرفتن با اسکیت‌های این‌لاین به هیچ وجه شبیه به سیستم ترمز گرفتن با اسکیت‌های رولر نیست. به همین خاطر هر کدام آموزش‌های مخصوص خود را دارند.

برای شناخت بهتر تفاوت‌های اسکیت‌ها، آنلاین اسکیت توصیه می کنند این مطلب را تا آخر بخوانید: آشنایی با انواع اسکیت

آنلاین اسکیتدر این مقاله به آموزش ترمز گرفتن با اسکیت این‌لاین می‌پردازد و اگر قصد یادگیری ترمز با اسکیت رولر را دارید، باید بدانید که روش‌های ترمز با کفش اسکیت این‌لاین برای شما مناسب نخواهد بود و ترمز با کفش‌های رولرشکل، روش‌های متفاوتی دارد.

 

 

 

 

4 روش ترمز گرفتن با اسکیت این‌لاین

ترمز گرفتن با اسکیت‌های این‌لاین نیاز به حرکات خاصی دارد که این حرکات در ایالات متحده آمریکا و برخی دیگر از کشورهای جهان به وجود آمده‌اند. با گذشت زمان و پیشرفت ورزش اسکیت، حرکات مخصوص ترمز گرفتن بهبود یافته و به صورت کامل‌تری درآمده است.

امروزه تمامی اسکیت‌سواران از این حرکات بهبودیافته برای ترمز گرفتن استفاده می‌کنند. به همین خاطر نیاز است تا با روش‌ها و و تکنیک‌های مربوط به نحوه ترمز در اسکیت‌های این‌لاین آشنا باشید تا بتوانید از آن‌ها در جای مناسب استفاده کنید.

روش اول: استفاده از ترمز پلاستیکی کفش اسکیت

در بیشتر اسکیت‌های این‌لاین می‌توانید ترمز پلاستیکی را در انتهای کفش اسکیت و قسمت پاشنه پیدا کنید. برای اینکه بتوانید با ترمز پلاستیکی انتهای کفش اسکیت کار کنید، نیاز دارید در قدم اول زانوهای خود را کمی خم کنید. این کار علاوه بر اینکه باعث می‌شود تعادل خود را در هنگام ترمز گرفتن حفظ کنید، موقعیت مرکز ثقل بدن شما را نیز کاهش خواهد داد.

برای اینکه بتوانید در ترمز گرفتن با ترمز پلاستیکی کفش اسکیت حرفه‌ای شوید، نیاز به پیشینه‌ی حرفه‌ای زیادی در تکنیک‌ها ندارید. این خود یکی از عواملی است که این روش ترمز گرفتن یکی از روش‌های ابتدایی و کاربردی برای اسکیت‌بازان تازه‌کار است.با آنلاین اسکیت همراه باشید.

برای ترمز گرفتن به کمک ترمز پلاستیکی کفش اسکیت موارد زیر را به یاد داشته باشید.

1. به پایین نگاه نکنید و پشت خود را به حالت ایستاده نگه دارید. بنابراین به جلو خم نشوید؛ زیرا خم شدن به جلو قدرت ترمز گرفتن شما را ضعیف خواهد کرد.

2. چشمان خود را به سمت بالا و دستان خود را به سمت جلو قرار دهید.

3. قسمت بالای اسکیت ترمز را بالا بیاورید و به دنبال آن فشار محکم بر روی ترمز وارد کنید.

4. نحوه‌ی قرارگیری زانوهای خود را فراموش نکنید.

5. آرام‌آرام زانوهای خود را به سمت پایین بیاورید و وزن خود را کاهش دهید. سپس کمی بنشینید.

جهت اطلاعات بیشتر با مجموعه ی آنلاین اسکیت همراه باشید یا با شماره درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

برای مشاهده مقالات مربوط به سختی چرخ اسکیت اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست