چگونه اسکیت اگرسیو را شروع کنیم؟

اسکیت اگرسیو برجستگی های زیادی ایجاد می کند. برخی فکر می کنند که این یک ورزش افراطی است؛ اما تسلط بر آن بسیار دشوار است. برخی دیگر اجرای ترفندها با سرعت بالایی را که این ورزش می طلبد ترسناک می دانند.

با این حال، افکار متفاوتی وجود دارد که می گوید این ورزش سرگرم کننده است. مردم دوست دارند ترفندهای شگفت انگیزی را روی چرخ های اسکیت انجام دهند. بنابراین، چگونه می توان اسکیت اگرسیو را شروع کرد؟ هر کسی که با اسکیت معمولی آشنا باشد یا سابقه ای در اسکیت بازی داشته باشد می تواند به راحتی ترفندهای اسکیت اگرسیو را در کمترین زمان یاد بگیرد.

با این حال، سابقه ورزشی یک اجبار نیست. می توانید با اسکیت روی یخ شروع کنید. ممکن است زمان بیشتری و تمرین زیادی نیاز باشد. پس از یادگیری اصول اولیه و درک جنبه های فنی، می توانید به راحتی به ترفندهای پیشرفته دست پیدا کنید. ورزش برای تسلط بر ظرافت و دقت در اجرای ترفندهای پیشرفته نیاز به صبر و تمرین دارد. اسکیت اگرسیو در قرن بیستم بسیار توسعه پیدا کرده است.

آنلاین اسکیت در این مقاله اطلاعات عمیقی در مورد هر آنچه که برای یادگیری اسکیت اگرسیو نیاز دارید را ارائه می دهد. اسکیت اگرسیو یک شکل تخصصی از اسکیت معمولی است که بر روی چرخش تمرکز دارد.

شما می توانید به راحتی ترفندها را در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرید، اما تسلط بر آنها ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. مهمترین چیز این است که پیچیدگی ها را یاد بگیرید و آنها را به خوبی تمرین کنید.

به عنوان یک مبتدی، باید روی حفظ وضعیت صحیح بدن تمرکز کنید و تمام اصول اولیه را با فرم صحیح یاد بگیرید. علاوه بر این، شما باید دقیقاً هدف از تمرین اسکیت اگرسیو را بدانید. دانستن هدف، شما را متمرکز و با انگیزه نگه می دارد تا بهترین کار را انجام دهید.

هر کس با هدفی اسکیت می کند. برخی بر روی تناسب اندام تمرکز می کنند، برخی دیگر بر تفریح، و برخی حتی ممکن است به عنوان یک سکوی تمرینی مشترک برای برخی ورزش های دیگر بپذیرند.

هنگامی که بدانید کجا و چگونه از اسکیت خود استفاده کنید، خرید یک جفت مناسب آسان تر می شود. در ادامه مقاله ابتدا راهنمای خرید اسکیت اگرسیو رابیان می کنیم و آنلاین اسکیت در ادامه به نکات آموزشی و ترفندها این رشته اسکیت می پردازد.

راهنمای خرید اسکیت اگرسیو آنلاین اسکیت

انواع مختلف اسکیت نه تنها از نظر تخصص، بلکه در قیمت نیز متفاوت است. اسکیت های اگرسیو می توانند کمی گران باشند. بنابراین، برای حداکثر مقداری که می توانید برای جفت اسکیت جدید خود خرج کنید، بودجه مشخصی تعیین کنید.

اطمینان حاصل کنید که اسکیتی که انتخاب می‌کنید حمایت کافی از مچ پا را داشته باشند. در حین اسکیت مچ پای خود را تکان ندهید. اگر که حمایت مناسبی از مچ پای شما نمی شود، در صورت افتادن نادرست روی پاها ممکن است به شدت آسیب ببیند.

اسکیت اگرسیو

آنلاین اسکیت در ادامه در راهنمای خرید اسکیت اگرسیو به چند نکته مهم می پردازد:

بسته به نوع و سبک اسکیت که ترجیح می دهید می توانید از اسکیت های خود در خیابان ها، شیب ها یا پارک های اسکیت استفاده کنید. مطمئناً، برخی از اسکیت ها ممکن است در یک شکل یا موقعیت خاص بهتر از بقیه کار کنند. بر این اساس یک جفت کفش بخرید تا از تجربه اسکیت خود نهایت استفاده را ببرید.

یکی از اشتباهاتی که افراد مبتدی در اسکیت معمولاً مرتکب می شوند این است که هنگام خرید اولین کفش اسکیت خود به دنبال نام های تجاری هستند. کارشناسان در این زمینه اغلب اولویت دادن به راحتی را بر نام تجاری پیشنهاد می کنند.

راحتی باید معیار اولیه حاکم بر خرید باشد. یک جفت کفش مارک دار ممکن است شیک به نظر برسد، اما اگر پوشیدن آن راحت نباشد یا پشتیبانی مناسبی ارائه نکند، هیچ فایده ای نخواهد داشت.

ممکن است دوستانی هم اندازه با پای خود داشته باشید. همیشه می توانید اسکیت های آنها را قرض بگیرید و آنها را امتحان کنید تا قبل از خرید اسکیت خود، راحتی و تناسب اندام را بررسی کنید. تست دوام، ثبات و انعطاف پذیری کفش از واجبات مهم می باشد.

بیشتر والدین ترجیح می دهند، اندازه های بزرگتر اسکیت برای بچه هایشان بخرند. آنها بچه هایشان را مجبور می کنند که اسکیت های بزرگ را با یک جفت یا دو جوراب ضخیم بپوشند.

برخی ممکن است یک کفی برای تنظیم فضای اضافی اضافه کنند. اسکیت می تواند برای بسیاری از افراد سرمایه گذاری گران قیمت باشد. با وجود این، کارشناسان آنلاین اسکیت خرید اسکیت های بزرگ را توصیه نمی کنند.

از طرف دیگر، می‌توانید اسکیت‌های سایز متغیر بخرید که می‌توانند هر بار با اندازه فعلی پای در حال رشد کودکتان تنظیم شوند. این اسکیت ها مجهز به قطعات قابل تعویض هستند که می توانید به راحتی در صورت نیاز آنها را تعویض کنید.

قبل از نهایی کردن یک جفت، نوع کفش را بررسی کنید. کفش های مختلف ممکن است ساختار سفت یا نیمه سفت داشته باشند. مبتدی ها اغلب اسکیت رویه هارد را ترجیح می دهند زیرا پشتیبانی بهتری ارائه می دهند.

با این حال، اسکیت بازان خیابانی اغلب به دنبال کفش های انعطاف پذیر برای حمایت از ترفندهای ظریف هستند. آن ها اسکیت هایی را انتخاب می کنند که وزن سبک تری دارند..

به عنوان یک مبتدی، ممکن است با اصطلاحات فنی اجزای داخلی اسکیت خود مانند لاستیک، بوش، بلبرینگ و پیچ آشنا نباشید، که می تواند تفاوت زیادی در عملکرد شما ایجاد کند.

اکثر اسکیت های نیمه سفت دارای یک آستر در بدنه هستند. با این حال، نگهداری، شستن یا تعویض آنها درصورت فرسوده شدن دشوار است. همیشه کفش های اسکیت با آسترهای جداشونده را برای نگهداری آسان و تعویض سریع انتخاب کنید.

انواع مختلف اسکیت ممکن است بسته به کاربرد فریم های متفاوتی داشته باشند. فریم های آزاد دو چرخ در درجه اول برای اسکیت خیابانی طراحی شده اند. آنها دارای بلوک های پهن H با شیارهایی برای پشتیبانی از لغزش آسان روی میله ها و دیوارها هستند.

مبتدیان ممکن است اسکیت های فریم تخت با چهار چرخ را ترجیح دهند. آنها سرعت بهتری را در شیب ها فراهم می کنند. در هنگام انتخاب بلبرینگ، با توجه به سبک اسکیت خود در مورد دقت بلبرینگ ها تحقیق کنید. ABEC استانداردی برای انتخاب بلبرینگ است.

به گفته کارشناسان، ABEC 3-5 را برای اسکیت خیابانی و ۵-۷ را برای اسکیت در سراشیبی و پارک های اسکیت انتخاب کنید. همین امر در مورد اندازه چرخ نیز صادق است. در حالت ایده آل، چرخ اسکیت های تفریحی ممکن است بین ۷۲-۷۶ میلی متر متفاوت باشد.

این چرخ ها ممکن است در سطوح قدرت متفاوت باشند. در صورتی که در داخل پیست اسکیت استفاده می کنید، می‌توانید چرخ قوی‌تری را در نزدیکی ۸۵A انتخاب کنید. درجه سختی چرخ ها می تواند حدود ۷۵A باشد. هدف از پیچ کردن اسکیت محافظت در برابر ضربه و اصطکاک است. مطمئن شوید که تمام پیچ های روی کفش اسکیت شما به خوبی محکم شده و به داخل پیچ شوند.

گذراندن دوره های اسکیت اگرسیو

وقتی با استفاده از راهنمای خرید اسکیت اگرسیو بالا کفش مناسب خود را تهیه کردید، وقت آن است که تمرین را یاد بگیرید. می توانید ابتدا با چند ترفند اساسی شروع کنید. با این حال، اگر آموزش رسمی قبلی در استفاده از اسکیت اگرسیو ندارید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از استفاده از اسکیت در نظر بگیرید:

همیشه ورزش را در یک منطقه صاف و خشک و عاری از افراد و موانع شروع کنید. تمرین در چنین منطقه ای به شما کمک می کند از هرگونه تصادف با عابران پیاده یا سقوط غیرمنتظره جلوگیری کنید.

 

 

ابتدا با اصول اولیه شروع کنید. اگر در هنر اسکیت مبتدی هستید، حتی ترفندهای ساده مانند ایستادن و حفظ تعادل روی اسکیت نیز می توانند مشکل ساز باشند. از دوستان و اسکیت بازان کمک بخواهید یا از یک پایه دیواری برای ایستادن روی اسکیت خود برای اولین بار استفاده کنید. در حالت V پاهای خود را چند سانتی متر از هم فاصله دهید. زانوهای خود را کمی خم کنید تا از افتادن ناگهانی جلوگیری کنید.

قبل از اینکه در ایجاد تعادل مسلط شوید، وارد ترفندهای پیشرفته نشوید. ممکن است در هر زمانی که مبتدی هستید این احساس را داشته باشید که ممکن است زمین بخورید یا بلغزید. وزن خود را به طور مساوی روی هر دو اسکیت تقسیم کنید و سعی کنید قدم های کوچک را یکی یکی بردارید. لازم نیست سریع باشید.

ابتدا به آرامی سر بخورید، فقط بعد از اینکه یاد گرفتید روی اسکیت راه بروید. به آرامی یک پا را کمی به جلو فشار دهید تا مقداری از وزن آن پا جابجا شود. هنگام تعویض پای خود، روی حفظ تعادل روی هر پا تمرکز کنید.

آموزش استفاده از ترمز و یادگیری نحوه ایستادن صحیح بدون واژگونی به اندازه حفظ تعادل روی اسکیت مهم است. تکنیک های مختلف توقف را امتحان کنید تا در نهایت به فرد یا مانعی برخورد نکنید و آسیب نبینید. قبل از زدن پدال ترمز سرعت خود را کم کنید.

به تمرین وضعیت بدن و ترفندها ادامه دهید. حفظ وضعیت صحیح بدن هنگام اسکیت بسیار مهم است تا از فشار بی مورد روی مفاصل و عضلات خود جلوگیری کنید. قبل از رفتن به ترفندهای پیشرفته تر، تکنیک های تعادل و توقف را تمرین کنید. هنگامی که اسکیت سواری را در مسیرهای پرجمعیت شروع می کنید، به دنبال افراد و موانع دیگر باشید.

همیشه از تجهیزات ایمنی اسکیت استفاده کنید. به عنوان یک مبتدی، احتمال افتادن شما قبل از پایان دادن به اصول اولیه بیشتر است. پوشیدن تجهیزات ایمنی کامل از جمله کلاه ایمنی، زانوبند و پدهای مچ دست بسیار مهم است تا تاثیر سقوط ناگهانی که می تواند باعث آسیب غیرمحتمل شود را کاهش دهد.

آموزش ترفند ها اسکیت اگرسیو

در بالا ما راهنمایی خرید اسکیت اگرسیو و نکات آموزشی اولیه را بیان کنیم. حالا هنگامی که می توانید تعادل خود را برقرار کنید و روی اسکیت توقف کنید؛ می توانید حرکات ساده دیگری مانند اسکیت به عقب، پریدن از روی اشیاء و غیره را امتحان کنید.

همچنین می توانید سعی کنید به تدریج سطح دشواری را افزایش دهید. یاد بگیرید با قرار دادن موانعی مانند سطل های بازیافت خالی و مخروط های ترافیکی در مسیر اسکیت خود محدودیت های خود را به چالش بکشید. سعی کنید از پیاده رو بپرید یا از روی اجسام بزرگ و کوچک بپرید.

هنگامی که از روی موانع راحت می پرید، می توانید این ترفند را با ترکیب کردن آن با حرکات دیگری مانند انجام یک چرخش ۱۸۰ پس از پریدن از روی چیزی پیچیده تر کنید. برای تقویت بیشتر مهارت های خود از پارک ها و پیست های اسکیت استفاده کنید. ابتدا تمرین را در شیب های کوچک و مسطح شروع کنید.

همچنین، چند ترفند را با رمپ نیم یا یک چهارم امتحان کنید. چند ترفند ساده دیگر مانند آسیاب کردن را امتحان کنید. به یاد داشته باشید، برای این ترفند به کفش های اسکیت اگرسیو نیاز دارید. به مانع نزدیک شوید و سرعت خود را آهسته نگه دارید. هنگامی که به مانع رسیدید از بالای سر آن بپرید.

ترفندهای اسکیت اگرسیو

ایجاد قدرت و توسعه استقامت:
اسکیت اگرسیو برای اجرای دقیق ترفندها به قدرت درونی، استقامت و تعادل کافی نیاز دارد. شما می توانید هر روز یک تمرین پایه را امتحان کنید تا مهارت های اولیه اسکیت خود را به عنوان یک مبتدی بهبود بخشید.

تمرین اصول اولیه حرکت، تعادل، چرخش و توقف، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند عملکرد بهتری داشته باشید. می توانید برخی از تمرینات خارج از اسکیت را برای بهبود قدرت عضلات مرکزی و توسعه استقامت امتحان کنید. در اینجا سه ​​تمرین برای کمک به بهبود تعادل خود در اسکیت آورده شده است:

اسکات سومو : اغلب اسکیت بازان و به خصوص مبتدیان از کشیدگی کشاله ران شکایت دارند. این فشار اغلب به دلیل عدم تعادل نیرو بین قسمت داخلی ران و بیرونی باسن ایجاد می شود.

زمانی که عضلات داخلی ران در مقایسه با کشاله ران قوی نباشند، دچار درد و خستگی می شوند. این تمرین به تقویت عضلات ران و باسن کمک می کند و همچنین حرکت لگن را بهبود می بخشد.

برای این کار، پاهای خود را بیشتر از عرض باسن از هم باز کنید و انگشتان پا کمی به طرفین باشد. یک دمبل را در ارتفاع سینه نگه دارید. به حالت اسکات بنشینید تا جایی که ران های شما موازی با زمین شوند. پشت خود را صاف نگه دارید و سینه را بالا نگه دارید؛و این کار را چندین بار تکرار کنید. با ما مجموعه وودی مارکت همراه باشید.

Deadlift تک پا: این تمرین عضلات عقب ران و باسن را هدف قرار می دهد. برای این کار یک دمبل یا مقداری وزنه در هر دست بگیرید و روی پای راست بایستید. در حالی که زانوی راست خود را خم نگه داشتید، پای چپ خود را به عقب دراز کنید. با فشار دادن دمبل پاشنه پای راست به زمین، تا نیمه برسید. به حالت ایستاده برگردید. چندین بار این حرکت را تکرار کنید.

حرکت گلدان: این یک تمرین دشوار، اما آسان برای عضلات مرکزی است. برای این کار، باید در حالت پلانک قرار بگیرید و انگشتان پا روی زمین و پاها به اندازه عرض باسن باز باشند. ساعدهای خود را روی یک توپ جیم بال قرار دهید. با کشیدن لگن کمر خود را سفت کنید.

ماهیچه های مرکزی را به طور کامل آماده کنید. بازوهای خود را در جهت عقربه های ساعت حرکت دهید تا توپ را در دایره های کوچک بچرخانید. به آرامی نفس بکشید و چندین بار تکرار کنید. بی حرکت بمانید و فقط بازوهای خود را حرکت دهید.

به یاد داشته باشید که وضعیت بدن شما برای حفظ تعادل حیاتی است. هنگام اسکیت سواری از وضعیت عمودی سفت و سخت خودداری کنید. در عوض، وضعیت صحیح اسکیت را یاد بگیرید که یک اسکات راحت است.

زمانی که برای رفتن به مسیرها آماده هستید، قوانین جاده را بدانید. با تمرین مداوم و تمرینات منظم، می توانید در کمترین زمان به ترفندهای اسکیت اگرسیو مسلط شوید. حتما به نکاتی که در راهنمای خرید اسکیت اگرسیو بیان کردیم توجه کنید تا کفش اسکیت که مهم ترین بخش برای شروع این ورزش است را درست انتخاب نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در وودی مارکت تماس بگیرید.

برای مشاهده مقالات مربوط به لباس و لوازم رولر هاکی اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست