در آنلاین اسکیت با ویژگی‌های لوازم ایمنی اسکیت مرغوب آشنا شوید

یک لوازم ایمنی خوب دارای مشخصات زیر باشد:

باید از استحکام کافی و جنس خوب برخوردار باشد. با لمس لوازم ایمنی متوجه خواهید شد که مثلا جنس رویه‌ی زانوبند محکم است یا شکننده.دارای چسب محکم ومقاومی باشد.

بعضی از لوازم ایمنی دارای چسب‌های بسیار نامقاوم و یا ضعیف هستند. بنابراین حتما به میزان چسبندگی چسب‌ها دقت کنید. برای خراب نشدن چسب لوازم ایمنی حتما پس از استفاده آن‌ها را ببندید و در ساک اسکیت خود قرار دهید.

بهتر است لوازم ایمنی، دارای بست‌های بندی نباشد. اما اگر اینگونه بود، باید دقت داشته باشید که آن را محکم ببندید. چون امکان باز شدن آن در هنگام بازی وجود دارد.

مچ‌بندها باید بسیار محکم باشند و تمامی مچ دست را بپوشانند. در قسمت کف دست باید یک برآمدگی جهت ضربه‌گیری وجود داشته باشد. بهتر است سعی کنید از مچ‌بندهایی که دارای چسب هستند استفاده کنید.

یک زانوبند خوب باید تمامی زانو را بپوشاند و سطح آن برای ضربه‌گیری از جنس مستحکمی ساخته شده باشد. سعی کنید از زانوبندی استفاده کنید که بشود آن را پوشید. در این صورت فشار کمتری به چسب‌ها می‌آید و دوام آن بیشتر می‌شود. این امر در مورد آرنج‌بند نیز صادق است.

 

 

 

 

کلاه ایمنی حتما باید اندازه سر باشد و بند آن محکم بسته شود. سعی کنید از کلاهی استفاده کنید که دارای ضربه‌گیر در داخل باشد و همچنین یک فیکس برای محکم کردن و فیت کردن داشته باشد.

برای تمیز نگهداشتن کلاه آن را درون ساک خود قرار ندهید و همیشه پس از استفاده درون آن را ضدعفونی کنید.لوازم ایمنی چسبی قابلیت شستشو دارند. البته باید دقت داشته باشید که آن‌ها را با دمای مناسب و در صورت امکان با دست بشویید.

معرفی برندهای معروف لوازم ایمنی اسکیت آنلاین اسکیت

شرکت‌های بسیاری اقدام به ساخت لوازم ایمنی اسکیت کرده‌اند. معروف‌ترین کمپانی‌هایی که لوازم ایمنی اسکیت را در سایزها و رنگ‌های مختلف تولید کرده‌اند و دارای استحکام و جنس مرغوبی هستند، شامل موارد زیر می‌شوند:

لوازم ایمنی اسکیت رولربلید (Rolllerblade)

بهترین مارک لوازم ایمنی با جنس مرغوب و استحکام بالا، مارک رولربلید است. این لوازم دارای ایمنی بسیار خوب و دوام بالاست. اما به یاد داشته باشید که هر جنسی که خریداری می‌کنید نیاز به مراقبت دارد.

لوازم ایمنی اسکیت فیلا در آنلاین اسکیت

دارای جنس خوب و استحکام قابل قبولی است. اما باید در نگهداری بهینه از آن کوشا باشید. چون اگر آن‌ها را پس از استفاده نبندید، چسب‌های آن کارایی خود را از دست داده و دیگر قابل استفاده نیستند.

لوازم ایمنی روسز (Roces)

یکی دیگر از مارک‌های لوازم ایمنی خوب، لوازم ایمنی روسز هست.

لوازم ایمنی کروز (cruise)

این برند نیز اقدام به تولید لوازم ایمنی مرغوبی کرده است. اما به یاد داشته باشید که حتمازانوبند و آرنج‌بند آن را بپوشید تا به چسب آن فشار زیادی نیاد و دوامش بیشتر شود.

برندهای موجود در خانه اسکیت برای خرید

فروشگاه خانه اسکیت نیز دارای لوازم ایمنی اسکیت با مارک‌های مختلف است. مارک‌های موجود در خانه اسکیت شامل برندهای زیر می‌شود.

Rollerblade
Roces
Fila
cruise

ما در آنلاین اسکیت سعی داریم بهترین اجناس را با مناسب‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه کنیم. برای مشاهده لوازم ایمنی‌های موجود در خانه اسکیت به قسمت خرید آنلاین اسکیت سر بزنید.

بطور خلاصه آنلاین اسکیت در این مقاله سعی دارد شما را با اجزای لوازم ایمنی اسکیت و ضرورت آن آشنا کند. پی بردیم که برای هر ورزشی ابتدا باید از ایمنی آن مطمئن شویم و برای اسکیت نیز بدین خاطر لوازم ایمنی مناسب آن طراحی شده تا خیال ما را از ایمنی اسکیت راحت کند.

به این نتیجه رسیدیم که یک لوازم ایمنی خوب دارای استحکام، جنس خوب و چسب‌های قوی است. برندهای معروف لوازم ایمنی اسکیت شامل رولربلید، فیلا، روسز و کروز می‌شوند.

خبر خوب اینکه فروشگاه خانه اسکیت، لوازم ایمنی اسکیت تمامی این برندها را داراست. پس به لینک زیر رفته و از محصولات ما در آنلاین اسکیت باخبر شوید و در صورت تمایل آن‌ها را خریداری کنید.

برای مشاهده مقالات مربوط به انواع رشته های اسکیت اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست