همه چیز درباره لوازم ایمنی اسکیت در مجموعه آنلاین اسکیت

هر ورزشکار برای انجام هر ورزشی ابتدا باید مسائل ایمنی آن ورزش را رعایت کند؛ چرا که ما به خاطر سلامتی به ورزش رو می‌آوریم و انتطار آسیب دیدن نداریم.

آیا می‌دانستید که لوازم ایمنی اسکیت تا 90 درصد از آسیب‌های احتمالی حین ورزش اسکیت پیشگیری می‌کنند؟ هر ورزشکار برای انجام هر ورزشی ابتدا باید مسائل ایمنی آن ورزش را رعایت کند؛ چرا که ما به خاطر سلامتی به ورزش رو می‌آوریم و انتطار آسیب دیدن نداریم. در اسکیت هم برای جلوگیری ازآسیب‌ دیدگی  لوازم ایمنی مخصوصی طراحی شده است.

لوازم ایمنی اسکیت در کل شامل 5 جز است که آنلاین اسکیت در این مقاله سعی دارد شما را با این اجزا و برندهای خوب و معروف آن آشنا کند.

شما پس از خواندن این مقاله لوازم ایمنی اسکیت را خواهید شناخت و مانند متخصصی همه فن حریف می‌توانید بهترین انتخاب را برای خرید لوازم ایمنی داشته باشید.

معرفی لوازم ایمنی اسکیت در آنلاین اسکیت

برای انجام ورزش‌های پرتحرکی مثل اسکیت باید ابتدا به ایمنی آن توجه کنیم. همه ورزشکاران بخصوص افراد مبتدی ابتدا باید از ایمنی خود مطمئن باشند تا بتوانند به خوبی و با خیال راحت به تمرینات خود بپردازند. اما لوازم ایمنی اسکیت شامل چه چیزهایی می‌شود؟ لوازم ایمنی اسکیت شامل پنج بخش می‌شود. هر کدام از این اجزا دارای کارکرد ایمنی خاصی است.

زانوبند برای محافظت از زانوهاست. زانوبند معمولا بزرگتر از آرنج‌بند تولید می‌شود.
مچ‌بند برای مراقبت از مچ دست‌هاست. دقت داشته باشید که مچ‌بند باید بطور محکم مچ دست را بپوشاند.
آرنج‌بند برای مجافظت از دست‌هاست. فکر نکنید که آرنج‌بند ضروری نیست. وقتی از عقب به زمین بخورید اولین جایی که سپر می‌شود آرنج دست‌هاست.
کلاه ایمنی جهت جلوگیری از آسیب‌دیدگی سر است. خطرناکترین آسیب‌دیدگی، آسیب دیدن سر است. بنابراین از گذاشتن کلاه اجتناب نکنید.
شلوارک ایمنی برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی کمر است. افراد مبتدی و بخصوص کودکان باید حتما از شلوارک ایمنی استفاده کنند.

تفاوت لوازم ایمنی اسکیت کودک و لوازم ایمنی اسکیت بزرگسال چیست ؟در آنلاین اسکیت آشنا شوید

همه ما برای شروع ورزش اسکیت و ادامه آن، چه کودک و چه بزرگسال باید از لوازم ایمنی مناسب استفاده کنیم. لوازم ایمنی اسکیت کودک با لوازم ایمنی اسکیت بزرگسال تفاوت‌هایی دارد:

سایز لوازم ایمنی اسکیت بزرگسال از لوازم ایمنی اسکیت کودک بسیار بزرگتر است. هر لوازم ایمنی دارای سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ می‌شود. لوازم ایمنی کوچک مخصوص کودکان، لوازم ایمنی متوسط مخصوص نوجوانان و لوازم ایمنی بزرگ برای بزرگسالان طراحی شده است.
با آنلاین اسکیت همراه باشید.

 

 

رنگ لوازم ایمنی اسکیت بزرگسال معمولا محدودتر و تیره‌تر است. اکثرا لوازم ایمنی اسکیت بزرگسال در رنگ‌های خاکستری، آبی تیره و مشکی تولید می‌شوند. اما لوازم ایمنی اسکیت کودک دارای رنگ‌بندی بیشتر و متنوع‌تری است.

ضرورت استفاده از لوازم ایمنی اسکیت

اسکیت ورزش مفرحی است. اما مانند تمام ورزش‌های دیگر احتمال آسیب‌دیدگی هم در آن وجود دارد. هیچکس دوست ندارد هنگام تفریح و ورزش‌کردن آسیب ببیند، چرا که هم از لحاظ روحی و انگیزه ادامه کار آسیب خواهد دید و هم ممکن است درمان آسیب‌دیدگی مدت زمان زیادی طول بکشد و فرد تا مدتی قادر به انجام کارهای معمول خود نباشد.

بنابراین باید ابتدا به ایمنی بدن هنگام ورزش توجه کرد. هنگامی که از لوازم ایمنی اسکیت استفاده می‌کنید خودتان احساس امنیت می‌کنید و دیگر کمتر نگران آسیب‌دیدگی هستید. برای پی‌بردن بیشتر به ضرورت استفاده از لوازم ایمنی اسکیت به نکات زیر توجه کنید:

اولین عضوی که بیشترین احتمال آسیب‌دیدگی را دارد، مچ دست و سپس زانوست. اگر از کسی که زمین خورده بپرسید چگونه از خودش محافظت کرده است، می‌گوید: اول دست‌هایم را سپر کردم و بر روی زمین انداختم و سپس زانوهایم را.

بنابراین استفاده از مچ‌بند و زانوبند بسیار ضروری است. استفاده از مچ‌بند تا 87 درصد، استفاده از زانوبند تا 32 درصد و همچنین استفاده از آرنج‌بند تا 82 درصد آسیب‌های احتمالی را کاهش می‌دهد.

بنظر می‌رسد که یک اسکیت‌سوار بتواند از خود در هنگام زمین خوردن مراقبت کند و ضربه‌ای به سرش وارد نشود. ولی حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند! حاضرید حالا کلاه ایمنی نخرید و در آینده ضربه مغزی شوید؟ بنابراین استفاده از کلاه ایمنی بخصوص برای افراد مبتدی بسیار ضروری است.

بسیاری از اسکیت‌سواران بخصوص افراد مبتدی از عقب به زمین می‌افتند که این نوع زمین خوردن باعث درد شدید کمر و فشار آمدن به آن و حتی گاهی منجر به شکستگی لگن می‌شود.

شلوارک ایمنی برای محاظت از آسیب‌های کمر طراحی شده است. این شلوارک‌ها دارای ضربه‌گیری در قسمت پشت می‌باشند که تا حد زیادی فشار ضربه را به خود جذب می‌کنند.

جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت ما در مجموعه آنلاین اسکیت مراجعه کنید.

برای مشاهده مقالات مربوط به ویژگی های لوازم ایمنی مرغوب اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست