شرکت های تولید کننده کفش اسکیت

با پشرفت روز افزون و گسترش ورزش های مختلف، تولید لوازم آن نیز به یک صنعت پر رونق تبدیل شده و شرکت های بسیار بزرگ با سرمایه گذاری های بسیار زیاد وارد این صنعت پر سود شده اند.

از جمله این ورزش ها می توان به رشته تخصصی اسکیت هاکی اشاره نمود که با توجه به اسکیت های تخصصی و همچنین لوازم ایمنی نسبتا زیاد و تجهیزات جانبی آن، شرکت های مطرح زیادی در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارند که در این مقاله آنلاین اسکیت قصد دارد تا کمی شما را با این شرکت ها و برند ها و همچنین تاریخچه آن ها آشنا کنید.

در بین شرکت های تولید کننده اسکیت و لوازم هاکی، برخی ازآن ها هم در ضمینه هاکی روی یخ و هم در ضمینه اینلاین هاکی فعال بوده اند و برخی دیگر از این شرکت ها فقط در ضمینه طراحی و تولید اسکیت و لوازم ایمنی اینلاین هاکی فعالیت دارند.

از جمله ی شرکت های تولید کننده در دو زمینه یخ و سالن می توان به شرکت های CCM و Bauer اشاره نمود همچنین شرکت های Tour و Mission از جمله شرکت هایی هستند که فقط در زمینه تولید اسکیت و تجهیزات اینلاین هاکی فعالیت دارند.

شرکت CCM

CCM در واقع یک ابتکار عمل برای شرکت Canada Cycle & Motor Co.Ltd به حساب می آید.

این شرکت با هدف تولید دوچرخه در کانادا و در سال 1899 و در حالی که این صنعت تا حدودی با ورشکستگی روبرو بود و اغلب شرکت های تولید کننده دوچرخه برای فرار از ورشکستگی در حال ادغام با یکدیگر بودند تاسیس شد. در سال 1905 با ورود تولید کنندگان بسیار زیاد در زمینه تولید دوچرخه این بازار به حالت اشباع در آمد و توازن بین عرضه و تقاضا از حالت طبیعی خارج شد.

در این زمان این شرکت با استفاده از ضایعات فولاد باقی مانده از تولیدات دوچرخه خود به تولید کفش اسکیت هاکی پرداخت و رفته رفته از بخش اصلی این شرکت کاملا جدا شد. CCM به نام تجاری دو نهاد جدا از هم که یکی در تولید دوچرخه و دیگری در تولید اسکیت هاکی فعالیت داشتند تبدیل شد.

دامنه تولیدات CCM در بخش هاکی به تولید اسکیت های هاکی، چوب هاکی، کلاه ایمنی هاکی، آرنج بند هاکی، گارد پا هاکی و کلاه دروازه بان هاکی گسترش پیدا کرده است. در ادامه با آنلاین اسکیت همراه باشید.

 

 

شرکت Bauer

در هر صنعت و تجارتی ضرب المثلی وجود دارد که شما یا باید اولین نفر باشید یا بهترین. شرکت بایر اولین تولید کننده اسکیت و تجهیزات هاکی در جهان می باشد که امروزه می توان آن را بهترین در این صنعت نیز نامید. این شرکت توسط خانواده بایر در سال 1927 تاسیس شد.

با گسترش ورزش هاکی و همچنین تاسیس شرکت های تولید کننده لوازم هاکی و با توجه به نبود تبلیغات مرسوم در آن دوره و همچنین نبود شرکت های ارایه دهنده استاندارد، این شرکت جهت تبلیغات خود و همچنین تایید آن ها با بازیکنان هاکی بنام آن زمان قرار داد هایی را امضا می نمود که طی آن بایر لوازم این بازیکنان را به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار داده و آن ها نیز موظف بودند فقط از برند بایر استفاده نمایند.

از جمله این بازیکنان می توان به اسطوره بازیکنان هاکی روی یخ آن دوران یعنی آقای بابی هال اشاره کرد که حدود 10 سال در بین سال های 1960 تا 1970 با شرکت بایر قرار داد امضا نمود.

در سال 1994 شرکت Nike شرکت بایر را خریداری نمود. Nike محصولات خود را در سال 2006 با نام Nike Bauer به بازار عرضه می نمود که این تنها مرتبه ای بود که شرکت Nike از نام یک زیر مجموعه خود برای محصولات خود استفاده نمود. سرانجام Nike شرکت بایر را به یکی از سرمایه گذاران خود فروخت و در سال 2008 دوباره محصولات بایر با نام تجاری Bauer وارد بازار شد.

در تاریخ 25 سپتامبر 2008 شرکت بایر به صورت رسمی اعلام به خرید شرکت Mission-Itech نمود و از آن پس تا کنون محصولات آن ها با نام بایر وارد بازار می شود و تنها در تولیدات اینلاین نام Mission روی محصولات درج می شود.

شرکت Mission

این شرکت در گذشته یکی از تولید کنندگان در زمینه اسکیت و تجهیزات هاکی روی یخ به حساب می آمد. Mission در سال 2004 با شرکت Itech ادغام شد و نام آن به Mission-Itech تغییر نمود. سر انجام در سال 2008 نیز توسط شرکت Bauer خریدار شد.

همانطور که گفته شد شرکت های زیادی در بخش طراحی و ساخت تجهیزات ورزش اسکیت هاکی در حال فعالیت می باشند که این بخشی از خوش نام ترین این شرکت ها می باشند که محصولات این شرکت ها همگی توسط نمایندگی ها و وارد کنندگان تجهیزات وزرشی در کشورمان قابل دسترس می باشند.

امیدواریم روزی یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات ورزش هاکی در جهان، شرکتی ایرانی باشد که علاوه بر افتخاری که برای جامعه ورزشی خواهند داشت، هزینه خرید لوازم هاکی را برای هاکی بازان خوب کشورمان کاهش یابد.

برای مشاهده مقالات مربوط به اتصال صندلی به اسکوتربرقی اسنجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست