اسکیت برد برقی چیست؟

اسکیت برد برقی یک وسیله امروزی است که با توجه به اسکیت برد های ساده ساخته شده است. در این اسکیت بردها به جای اینکه خودتان را خسته کنید، می توانید به راحتی با کمی فشار به جلو حرکت کنید و از راندن لذت ببرید.

اسکیت برد برقی نیز همانند اسکیت برد ساده دارای چهار چرخ و تخته است با این تفاوت که در آنها از موتور استفاده شده است. استفاده از این وسیله در کشورهای مختلف می باشد.

مقالاتی در آنلاین اسکیت که شاید برایتان مفید باشد را در ادامه مطالعه کنید:

معرفی انواع اسکیت برد با طرح های خفن
آموزش اسکیت برد مبتدی و حرفه ای
چقدر در اسکیت سواری مهارت دارید؟
اسکیت برد الکتریکی می تواند خطرناک باشد. این اسکیت بردهای برقی می توانند به سرعت های باورنکردنی برسند که در صورت برخورد با موانعی، به شما آسیب جدی وارد می شود!

اگر خیلی مهارت در راندن اسکیت برد برقی ندارید، اسکیت بردهای تک موتوره انتخاب معقولی برای ورود شما به عرصه اسکیت سواری برقی هستند.آنها معمولاً در شتاب راحت‌تر هستند و خیلی سریع نیستند که نتوانید آنها را در سرعت بالا کنترل کنید.

کهنه‌کارها می‌توانند موتورهای دوگانه را در خریداری کنند، چرا که سرعت بیشتری نسبت به اسکیت های تک موتوره دارند و در کمترین زمان ممکن به شما امکان می‌دهند تا فاصله های طولانی را طی کنید.

آنلاین اسکیت توصیه می کنند قبل از خرید ترمزها را تست کنید

صرف نظر از اینکه چقدر در راندن اسکیت بردهای برقی ماهر هستید، اگر می توانید همیشه ترمزها را تست کنید. همه ترمزها به خوبی ساخته نمی شوند و بسیاری از بردهای الکتریکی از ترمز ناگهانی به خصوص در سرعت های بالا ضعف دارند. این می تواند باعث تکان ناگهانی تخته شود و حفظ تعادل را دچار مشکل کند.

 

 

به نوع ترمزهای موجود نیز توجه کنید، مکانیکی یا الکتریکی. ترمزهای الکتریکی خطرناک ترند زیرا ممکن است در صورت خرابی برد از کار بیفتند. پس هنگام خرید اسکیت برد برقی حتما نوع ترمز آن را از فروشنده بپرسید.

آنلاین اسکیت به شما توضیح می دهد که کجا از اسکیت برد برقی استفاده کنید

مانند اسکوترهای برقی، اسکیت برد هایی نیز برای انواع زمین وجود دارد. هر اسکیت بردی که بردارید شما را از مسیرهای هموار و آسفالت عبور می دهد، اما اگر می خواهید مرتباً سربالایی داشته باشید، ممکن است بخواهید اسکیت بردی با سرعت بیشتر و ترمزهای عالی برای پایین آمدن انتخاب کنید.

اگر مسیر معمولی شما پر از ترک و سطوح ضعیف است، چرخ‌ها را با بهتر است تعویض کنید و از چرخ های پهن تر و نرم تر استفاده کنید. اگر قصد دارید در مسیرهای خاکی اسکیت کنید، مدل های آفرود نیز وجود دارد.

چرخ‌های آن از محورهایی که پهن‌تر از عرض تخته هستند چسبیده‌اند تا ثبات و کنترل بیشتری را به شما بدهند. اینها در جاده های پر دست انداز نیز راحت تر هستند و با لاستیک های پنوماتیک خود عملاً آوار و جاده های ناهموار را می خورند.

اسکیت‌بازانی که اغلب از تپه‌ها بالا می‌روند ممکن است به جای چرخ‌های توپی، اسکیت بردی با چرخ‌های تسمه‌دار بخواهند. چرخ‌های تسمه‌دار با سیستم قرقره‌ای ساخته شده‌اند که بسیار قوی‌تر هستند، اگرچه هنگام فشار دادن با دست مقاومت کمی دارند.

چرخ های هاب دارای موتورهایی هستند که مستقیماً در چرخ ها تعبیه شده اند و قدرت کمتری برای بالا بردن شما از شیب ها دارند. در نهایت ضدآب بودن اسکیت برد برقی برای همه افراد الزامی است؛ چه کسانی که در جاده می روند و چه کسانی که در خاک و سربالایی می رانند.با آنلاین اسکیت همراه باشید.

هنگام چرخیدن توجه کنید!

اسکیت برد برقی به اندازه اسکیت برد ساده قابل اعتماد نیست. برای امنیت خود و دیگران بهتر است به این نکته توجه کنید. توانایی چرخش و چرخش سریع برای جلوگیری از برخورد، ممکن است شما و شخص دیگری را از درد نجات دهید. فقط دقت کنید که هنگام چرخش شتاب نگیرید.

حتما قبل از خرید نیز ریموت اسکیت برد برقی خود را از فروشنده بخواهید و همچنین اسکیت برد برقی دارای یک مچ بند و انتخاب دنده باشد که به شما امکان می دهد در شرایط های مختلف سرعت خودرا عوض کنید.

برای مشاهده مقالات مربوط به موتور های اسکیت برد برقی اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست